
Martha Otte rođena je 1951. godine u Kaliforniji u SAD-u, a 1974. emigrirala je u Norvešku. Marthina strast za odabiranjem i predstavljanjem filmova publici pojavila se kada se 1993. pridružila odboru Tromsø Film Cluba. Zatim je postala predsjednica odbora Norveške federacije filmskih društava (1996. – 2002.). Za Međunarodni filmski festival Tromsø (TIFF) počela je raditi 1998. godine i postala direktorica festivala 2004. godine. Otkako se povukla s te pozicije u ožujku 2020., profesionalno obnaša različite dužnosti, između ostalog onu glavne filmske konzultantice na regionalnoj razini u The Cultural Backpack, norveškom programu za približavanje umjetnosti i kulture učenicima. Također je suvlasnica Backbeat Kaffe & Vinyla, jedne od samo dvije trgovine pločama u sjevernoj Norveškoj.

Frano Mašković rođen je u Dubrovniku. Završio je Akademiju dramske umjetnosti u Zagrebu. Stalni je član ansambla Zagrebačkog kazališta mladih. Višestruko je nagrađivan za svoj rad na filmu, televiziji i kazalištu od čega izdvajamo ulogu Hamleta na Dubrovačkim ljetnim igrama. Igrao je negativca u filmu Mayday koji je imao premijeru na Sundanceu, u filmu About The Beginning koji će tek izaći, te je radio božićni igrani film za djecu Kapa, hrvatsko-slovensku koprodukciju redatelja Slobodana Maksimovića. Ostvario je iznimno zapažene filmske uloge u filmovima Osmi povjerenik, Lada Kamenski, Trampolin i Moj Dida je pao s Marsa.
📸 Mare Milin

Dario Lonjak rođen je 1987. godine u Karlovcu. Od 2000. godine član je Videodružine Gimnazije Karlovac, a kasnije i jedan od osnivača Kinokluba Karlovac. 2006. godine upisuje režiju na ADU i radi niz kratkih žanrovskih igranih i dokumentarnih filmova, među ostalima i nagrađivani dokumentarac Srećko, o poznatom, osebujnom karlovčaninu Srećku Vučiću. ADU je diplomirao je 2012. godine, nakon čega asistira na dugometražnim filmovima (Metastaze, Ljudožder vegetarijanac, Broj 55 itd.). 2017. godine zajedno s piscem i producentom Velimirom Grgićem osniva Pulsar Produkciju koja u početku radi komercijalne i namjenske videe, glazbene videospotove, TV i web reklame, a kasnije i dokumentarne te igrane filmove prikazane i nagrađene na brojnim domaćim i stranim festivalima, od kojih se ističu Riječki orao o Gabrieleu D’Annunziju i njegovoj riječkoj avanturi te Oklop na četiri rijeke, kratki dokumentarac o improviziranim oklopnim vozilima i oružju s početka Domovinskog rata na karlovačkom području. Akcijska komedija Divljaci mu je debitantski igrani film.

Nemanja Ćeranić rođen je i odrastao u Inđiji 31. siječnja 1990. godine gdje i živi. Upisao je Fakultet dramskih umetnosti u Beogradu, na katedri za montažu 2010. godine. Diplomirao je na osnovnim i master akademskim studijima. Iza sebe ima tri snimljena kratkometražna igrana filma: „Poslednje veče doktora Jesvila”, „Stočar” i „Soba Smrti” te srednjometražni dokumentarac „Saša Đorđević“ u suradnji s Intermedia produkcijom. Dugometražni igrani film „Lihvar” i dvije serije „Švindleri” i „Grupa”. Filmografija: Poslednje veče doktora Jesvila (2012.), redatelj i montažer; Stočar (2013.), redatelj, scenarist i montažer; Rđava Medalja (2013.), montažer; Voz (2014.), montažer; Saša Đorđević, dokumentarac (2016.), redatelj i montažer; Soba smrti (2016.), redatelj; Volja sinovljeva (2017.), redatelj; Lihvar (2021.); Igrana serija: Grupa (2018.), redatelj; Švindleri (2019.), redatelj; Kljun (2021.), montažer. Film „Stočar“ bio je na raznim domaćim i međunarodnim festivalima: Cinemazone u Vrnjačkoj Banji u okviru Lovefesta 2013. – nagrada publike; Scena Fest – 2013., Inđija; Dukafest – Banjaluka 2013., Tuzla film festival 2013., Filmanak (Dani srpskog filma) 2013., Štutgart.

(Zagreb, 1980.) završila je studij Povijesti umjetnosti i Slovačkog jezika i književnosti na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Zaposlena je u produkcijskoj tvrtki Hulahop od 2012. godine gdje je surađivala u produkciji i distribuciji dokumentarnih i igranih projekata (Nije ti život pjesma Havaja, Lijepo mi je s tobom, znaš, Dnevnik Diane Budisavljević, Betonski spavači) te u distribuciji dugometražnih animiranih filmova. Producentica je Svjetskog festivala animiranog filma Animafesta Zagreb od 2015. godine. Sudjelovala je u radu žirija i selekcijskih komisija niza festivala u zemlji i inozemstvu te koordinira međunarodnu mrežu festivala animacije CEE Animation Festival Network.

(1977). Montažer više desetaka dokumentarnih filmova, od kojih su mnogi prikazani i nagrađeni na festivalima u Hrvatskoj i inozemstvu. Montirao je jedanaest dugometražnih igranih filmova, među kojima su i Put lubenica, Metastaze, Duh babe Ilonke, Ljudožder vegetarijanac, Kauboji, Pismo ćaći. Dobitnik je triju Zlatnih arena za montažu 2012.(za Pismo ćaći) i 2015. (za Imena višnje; s V. Lažetom) i 2017. (za Agape) te triju nagrada za montažu na Danima hrvatskog filma 2007., 2008. i 2009. Stručni je suradnik za dokumentarni film već 16 godina na Školi medijske kulture „Dr. Ante Peterlić“.

Samostalna umjetnica, scenaristica i dramaturginja koja uz umjetnički rad djeluje i u sferi neformalnog scenarističkog obrazovanja. Kao scenaristicu, zanima je okušavanje u što različitijim formatima i žanrovima pa je tako pisala za sapunice (Zabranjena ljubav), humorističke (Bitange i princeze), dramske (Dobre namjere) i znanstveno-popularne serijale (Laboratorij na kraju svemira), tri dugometražna igrana filma (Bankirke, Duh babe Ilonke, Moj dida je pao s Marsa) kao i pregršt manje šašavih naslova. Idejna je začetnica scenarističkih radionica Palunko koje su sad već ušle u punoljetnu, osamnaestu godinu rada, a uživala je i kao članica radne skupine koja je oformila strukovnoj udruženje SPID – Savez pisaca izvedbenih djela. Kad ne izmišlja priče, onda ih crta. U formatu mrežne ilustracije osjeća se najslobodnije. Sve što zabrlja, tu je najlakše po

Rođen je 1978. u Zagrebu, gdje živi i djeluje kao montažer i nastavnik filmske montaže. Na Akademiji dramske umjetnosti diplomirao je 2001. godine na studiju Montaže. Usporedo sa studijem započeo je s radom kao asistent montaže na profesionalnim filmskim i televizijskim produkcijama te postupno ulazio u daljnje projekte kao montažer ili montažer zvuka. Montirao je kratke i cjelovečernje igrane filmove, dokumentarne filmove i emisije, igrane TV serije, eksperimentalne projekte, niz projekata poput TV reklama, glazbenih spotova, edukativnih i prezentacijskih filmova te zvuk na nekoliko filmova i serija. Priznanje za rad na polju igranoga filma primio je 2010. godine na 57. Festivalu igranog filma u Puli, za montažu filma „Šuma summarum“ (Zlatna arena za montažu). Održao je nekoliko radionica filmske montaže, a 2003. s nekolicinom kolega osnovao i mali postprodukcijski studio (Banana postprodukcija d. o. o.). Od 2006. godine izvodi nastavu na Studiju montaže Akademije dramske umjetnosti te sudjeluje u razvoju programa, u dva mandata kao prodekan za nastavu i jednom kao predstojnik odsjeka. S kolegama Davorom Švaićem i Jarekom Kaminskim 2010. godine pokreće suradnju Odsjeka montaže ADU (Zagreb) i PWSFTViT iz Llodza (Poljska), što se postupno razvija u redovitu međunarodnu radionicu filmske montaže čijoj se organizaciji priključuju i FAMU iz Praga te VŠMU iz Bratislave.

Iza Sydney Levine više je od četrdeset godina radnoga iskustva u filmskoj industriji. Trenutno radi kao edukator i konzultant, surađujući s producentima na planiranju i osmišljavanju strategija prodaje i financiranja filmskih festivala, kao i sa zemljama koje nastoje privući američke producente i producentske tvrtke radi koprodukcijskih projekata. Karijeru je započela kao prva žena u međunarodnoj distribuciji 1975. godine, zaposlivši se u 20th Century Fox Internationalu, a zatim je prešla u akviziciju kojom se bavila od 1978. do 1988. godine. Najprije nabavlja kratke filmove za tvrtku Pyramid Films, potom dokumentarce za ABC video and Films Inc., a naposljetku i cjelovečernje igrane filmove za distributere Lorimar Pictures i Republic Pictures. Godine 1988., Levine osniva FilmFinders, prvu bazu podataka namijenjenu filmskoj industriji, točnije direktorima nabave u filmskoj distribuciji i prodaji, kao i izbornicima festivala u potrazi za novim naslovima iz raznih dijelova svijeta. Baza FilmFinders 2006. godine spojila se s internetskom stranicom Withoutabox, a obje 2007. pripaja IMDb. Sydney potom, 2009. godine, osniva SydneysBuzz. Predavala je međunarodno filmsko poslovanje na institucijama poput sveučilišta Chapman, Slobodnih studija filma i poslovanja na Sveučilištu u Kaliforniji, Los Angeles (UCLA), The New School of Social Research, Deutsche Welle Akademie i Instituta Binger, te producentskih radionica filmskog festivala u Cannesu i Berlinale Talents, a nerijetko i moderira razne okrugle stolove i seminare. Živi u Los Angelesu i Berlinu, a uz to puno putuje po međunarodnim filmskim festivalima. Uz materinji engleski, govori i francuski, njemački te španjolski jezik.